thelightangel

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

mobilinlägg

Av Emelie Nilsson - 27 februari 2012 19:03

Pluggar, därför är jag inte vid datorn idag. Har spanska uppsats onsdag och fredag, nästa vecka har jag spanska prov och engelska prov. V 11 har jag historia prov, så har flera läxor oså just nu om man kan säga då. Inte världens roligaste då man i stort sätt aldrig pluggar. Men proven går som det går, bara jag gör mitt bästa så Blir iaf mamma glad :)<3så dagens outfit och sånt läggs inte Ib förräns onsdag eller imorgon om jag har tid. För imorgon efter skolan ska jag till gymmet och sen plugga. Har ju en skön sovmorgon till 10.05 så kanske pluggar innan ist. Igår så fick jag träffa Jakob ju! Han var i Mönsterås ungefär halv 10 och jag gick upp kl 7 nåt sånt. Blev sjukt glad över att han kom hem. Solbränd är han i ansiktet också, med sina små fräknar. Hur gulligt som helst med fräknar egentligen! som en jätte liten bebis plutt han är.<3Men nej, nu ska jag fortsätta plugga in spanskan i hjärnan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Nilsson - 10 april 2012 18:00

Både mor och vänner o pojken sa länken inte funkade så testar igen!   emeeelies.devote.se ...

Av Emelie Nilsson - 6 mars 2012 21:48

Inte direkt klar än, samma header som här men ska fixas o massa men här är den   emeeelies.devote.se emeeelies.devote.se emeeelies.devote.se ...

Av Emelie Nilsson - 5 mars 2012 21:40

Har skaffat ny blogg men länkar den lite senare när ja fixat den oså! Får nöja er med korta inlägg sålänge! :D ...

Av Emelie Nilsson - 4 mars 2012 19:55

Sitter och spelar bloons tower defens 5 på facebook, har näääästan gjort det hela dagen faktiskt, även om Jakob har varit här. Det är sjukt vad tidigt vi vaknade idag, redan vid halv 8 så vaknade vi o jag satte igång en film. Komedi såklart efterso...

Av Emelie Nilsson - 3 mars 2012 13:22

Nu blir det till att glo på oth säsong 9 episode 8! Ni kan se det på letmewatchthis.ch tryck på tv program och sen sök efter one three hill. Gladiglad. Men så ni väääääääääät, Jakob spelar cod o ja ska se oth. sen blir nog film o käka o sånt shit...

Ovido - Quiz & Flashcards