thelightangel

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Doonken

Av Emelie Nilsson - 22 februari 2012 16:26

vid 18.43 sätter jag mig på bussen till stan för att träffa mina fina vänner!

Träffade nt becka o ellan idag då becka va sjuk, så ellan träffade alma ist i think o ja gick runt som ett miffo här hemma :D

Funderar på o käka något snart eftersom ja nt ska eta på donken, onyttiiiiiiiig mat fast gott, om sanningen ska fram så har jag inte pengar till det he-he.

Mina pengar ska gå till 2 töjningar, en 6a o en 8a sen en tunnel som är 10.

Sen ska jag ha pengar till Jakobs presenter också. Får ju mina pengar den sista, så köper nog presenterna innan jag köper töjningarna så jag har dem hemma iaf.


Tänkte slänga in en outfit bild men måste ladda min lilla systemis. Så bild kommer när jag kommit hem istället då jag kan ta en bild. Hare guuuuuuuuuuttans :3



Jag saknar dig

något fruktansvärt

<3

 
 
mikaelaaaa

mikaelaaaa

22 februari 2012 16:37

DONKEN DONKEN DOOOOOONKEN, VI SKA ÄTA DOOOONKEN! hihi, ses sen :D

http://uddabloggnamn.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Nilsson - 10 april 2012 18:00

Både mor och vänner o pojken sa länken inte funkade så testar igen!   emeeelies.devote.se ...

Av Emelie Nilsson - 6 mars 2012 21:48

Inte direkt klar än, samma header som här men ska fixas o massa men här är den   emeeelies.devote.se emeeelies.devote.se emeeelies.devote.se ...

Av Emelie Nilsson - 5 mars 2012 21:40

Har skaffat ny blogg men länkar den lite senare när ja fixat den oså! Får nöja er med korta inlägg sålänge! :D ...

Av Emelie Nilsson - 4 mars 2012 19:55

Sitter och spelar bloons tower defens 5 på facebook, har näääästan gjort det hela dagen faktiskt, även om Jakob har varit här. Det är sjukt vad tidigt vi vaknade idag, redan vid halv 8 så vaknade vi o jag satte igång en film. Komedi såklart efterso...

Av Emelie Nilsson - 3 mars 2012 13:22

Nu blir det till att glo på oth säsong 9 episode 8! Ni kan se det på letmewatchthis.ch tryck på tv program och sen sök efter one three hill. Gladiglad. Men så ni väääääääääät, Jakob spelar cod o ja ska se oth. sen blir nog film o käka o sånt shit...

Ovido - Quiz & Flashcards