thelightangel

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emelie Nilsson - 31 augusti 2011 23:28

Har precis kommit hem efter att ha varit hos mormor och morfar! Det var rätt länge sen man såg dem, och även bor de typ bara 10 minuter härifrån. 

Men iaf, de hjälpte mig med min matteläxa eller aah morfar gjorde det. Den var inte så svår som jag trodde. Trodde att det skulle ta flera minuter tills den blev klar, men det gjorde det med. Bara för att jag hade räknat ut svar men visste nt det förräns jag kollade i facit. Så har hur många olika uppställnigar som helst! SVART EMELIE, FORTSÄTT RÄKNA PÅ TALET NÄR DU ÄR KLAR MED DET! 

Aja, imorgon är det torsdag, kommer gå till skolan och slutar vid 13. Så kommer inte ha något att göra sedan när jag kommer hem, men får ta och sova lite eller något sånt :)

Men just nu ser jag på tv med mamma och ligger/sitter i min härliga säng! Så ska fortsätta med det hihi, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejdåååååååååååååå! kommer en liten konstig random bild.  

Av Emelie Nilsson - 31 augusti 2011 17:41

Jag har en stor dröm, det är att bo och jobba utomlands. Kommder aldrig hända men drömma kan man ju?:)

Men om jag ska tänka om framtiden med jobb och sånt, så vill jag bli psykolog. Jag vill bo i ett stort hus, ha en hund, vara gift och ha 2 barn. 

Jag vill kunna fortsätta designa kläder och öppna en butik för alla åldrar. 

Jag vill ha ett enkelt och normalt liv iaf, så jag kan leva normalt.

Det är min dröm just nu, kanske får någon annan dröm sen, vem vet. Man kan alltid ändra sig.

Av Emelie Nilsson - 31 augusti 2011 17:32

Vet inte direkt hur jag ska svara på det men kan säga några saker!

De ska vara snälla, gulliga, omtänksamma, kunna hjälpa med mig läxan (a) 

Faller oftast för de som har någon piercing/tatuering, lr jag faller lättare för de som har det. De ska ha fina ögon och se bra ut. 

Jag tycker dock nt att en kille ska vara jätte snygg lr jätte söt lr något sånt. Bara jag nöjer mig med hans utseendé, det jag bryr mig om mest är hur personen är mot mig och andra!

   

Av Emelie Nilsson - 31 augusti 2011 17:27

  • Kan börja skryta om saker och ting.(n)
  • kan bli lätt arg/sur på någon i min familj även om det inte är deras fel.
  • kan lätt bli beroende av någon/något
  • blir rätt nervös när jag träffar nytt folk
  • kan hända att jag blir jättepratig och pratar nonstop!

Av Emelie Nilsson - 28 augusti 2011 21:37


 I min väska har jag alltid med mig

  • Parfym
  • Tuggumi
  • Plånbok
  • Headset till mobilen
  • Husnycklar
  • Mobiltelefonen
och ibland mobilladdaren!

Av Emelie Nilsson - 27 augusti 2011 22:52

   leggins: ullared 99 kr tror jag det var?

linne: gina tricot 149 kr
halsband: gina tricot 129 kr  

   Linnet jag köpte igår   halsbandet från gina   linnet från sidan! gillade faktiskt bilden lite   och så hittade jag ett gammalt födelsedagskort från Johanna haahhaha!

  halsbandet från gina

Av Emelie Nilsson - 27 augusti 2011 22:44

Jag har 4 bröder. 

Jesper är äldst, han är 23 år. Han bor hos sin tjej Linda så de är sambos :)

Alexander är 22 år, och han bor i moheda hos sin tjej Izabella (Iza) så de är också sambos :o

Wiktor är 19 år och singel och bor här hemma :)

John är 17 år och singel och bor med här hemma!:)

haha fail inlägg

Av Emelie Nilsson - 27 augusti 2011 00:08

  • Älskar att träffa nytt folk
  • är typ alltid social
  • är snäll och omtänksam
  • bryr mig mycket om mina vänner
  • kan vara vän med mina ex utan att hålla på med dem
har köpt 1 linne idag o 1 halsband bild kommer sen!

Ovido - Quiz & Flashcards