thelightangel

Alla inlägg under januari 2012

Av Emelie Nilsson - 31 januari 2012 19:54


Köpt ett par byxor idag, hm 99 kr, rätt nicigt sådär. 

hatar mina lår!

   

Dagens outfit


Kofta: ullared

Tisha: new yorker (fick av finaste pojken)

Shorts: gina tricot

Strumpbyxor: hm

Av Emelie Nilsson - 30 januari 2012 22:26

Mums på varm O'boy o makka säger jag bara!


Skoldagen var faktiskt helt okej!

Hade svenska, skrev en argumenterande text o tyckte den blev bra, rätt ämne med!

Sen historia utan lärare, rätt chill sådär.

Sen språk, gick igenom preteritum och har märkt att jag kan dem rätt bra!

lunch= inge go mat

mentorstid: bara målade typ, fick en cirkel då vi skulle måla nåt kreativt vi kom på?


Sen drog jag till gymmet, sen hem o duscha, sen mat sen media markt o checka.

Äter alltid mer än förut nu sen ja började gymmet, sjukt hungrig efter ja tränat!


Tänkte att jag kunde säga jag saknar min pojk med! :c

     

bilden blev smått fail men ändå :D


Kvällsoutfit:

Linne: Gina tricot

Lackleggings: Cubus

Av Emelie Nilsson - 29 januari 2012 22:23

Depp?

Sur, arg, depp? Jag vet verkligen inte vad det är för fel på mig.

När jag inte är med Jakob tänker jag alltid på saker som gör mig depp, men när jag är med honom så känns det som att jag förstör de dagarna genom att ta ut min ilska på honom som jag håller inne.

INTE OKEJ!


Han är mer än mitt allt, han är någon jag aldrig trodde jag skulle lära känna.

Förstår fortfarande inte varför han valde mig bland alla andra.

Men det var hans val, han hjälper mig genom allt. Han är den rätta, min andra halva, min själsfrände, det vet jag att han är.

Varje gång han håller om mig blir jag så varm i kroppen och bara ler, det är omöjligt att inte kunna sluta tänka på honom!

Han gör så att jag känner mig trygg och säker, med honom känner jag älskad.

Aldrig har jag känt såhär förut, aldrig!

Jakob, gunnar, tard, älskling, cp, hora, slampa, slyna, bög, n00b, allt vi kallar varandra, rätt elaka ord, dock skojar vi alltid till det.

"jag älskar dig fisgrisen" det är jag det, din lilla fisgris!

Slåss o massa i sömnen, men du är nog van.

Vad jag än kallar dig så ska du veta att jag älskar dig, vad som än händer så ska det vara vi.


 

biffeN!

Min, bara min!

Av Emelie Nilsson - 26 januari 2012 17:42

Har nyss varit på gymmet o köpt gymkort. Härligt att ha det nu efter att ha velat ha det i ca 2 år. Nu blir det till att fixa plugget inför provet imorgon. Har dock hela morgonen på mig också gör att jag nt börjar förräns 9.20Sen så kommer Jakob imorgon, men vet inte vilken tid så blir kanske gymmet imorgon med. Sånt man märker!Men som sagt, inga fler inlägg blir det idag för jag ska plugga på provet sen duscha så godnatt säger jsg bara gott folk!

Av Emelie Nilsson - 25 januari 2012 18:16

Segt att gå till skolan 16.45 och ha matte sista lektionen!

Men fick sluta 10 min tidigare för att alla ville hem oså.

Nu ligger ja här i sängen o lyssnar på musik o smsar med finisen.

Finns typ inget annat o göra..

 

Av Emelie Nilsson - 24 januari 2012 19:05

Ska plugga på samhällskunskapen nu, har prov på fredag om eu regeringen o politik oså. Rätt stort prov med andra ord!

har annars precis varit o checkat in gymmet, så ska dit på torsdag o köpa gymkort. O efter plugget blir det en lång och efterlängtad dusch!!


Dagens outfit!

 

Orkade nt beskära bilden oså, så den blir småcp.


Linne 1(vita): hm

Linne 2 (lila): hm

Byxor: gina tricot

Blus: hm tror jag?

Av Emelie Nilsson - 23 januari 2012 21:21

Så nu måste jag vänta denna långa tiden tills det går att ladda ner hela säsong 9 :c

Antingen så ser jag om från säsong 1 igen, lr så väntar jag denna lååånga resa.

Kärlek till one tree hill iaf!<3

Satt o typ snyftade igenom hela slutet, sad..

 

Ovido - Quiz & Flashcards