thelightangel

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emelie Nilsson - 31 oktober 2011 17:18

Ska på klassfest på lördag, och hade tänkt mig något av detta typ då, men jag vet inte.

Några förslag på klädsel kanske?

         

  Har kommit på att jag ska bättra mig och inte vara så depp hela tiden!

För om jag är depp så blir jag rädd för att förlora den jag älskar...

<3

Av Emelie Nilsson - 31 oktober 2011 16:34

Det handlar inte om att hitta någon man vill gå till sängs med, det handlar om att hitta någon man vill vakna upp bredvid. Det handlar inte om att hitta den man vill leva sitt liv med, det handlar om att hitta den man inte kan leva utan. För världen är du bara någon, men för någon är du hela världen. ♥

Av Emelie Nilsson - 31 oktober 2011 16:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emelie Nilsson - 31 oktober 2011 02:02

Har kanske glömt o skriva att det är höstlov?

Men alla har nog kommit på att de är de pga att alla skriver det på fb.

Men nu ska jag o min pojkvän söööööva.

Eller mjo, han sover redan.

Somnade under filmen och håller om mig sovandes o:

Gulligt!

Skulle tagit bild om camen funkade men icke sa nicke så godnatt mina kära läsare ;*

Av Emelie Nilsson - 31 oktober 2011 00:31

Har haft en rätt chill dag idag ändån, satt nyss o spelade alfapet med mor, jakob, john och wiktor.

Sen spelade jag mor, jakob och john yatzy, och jag vann.

Brukar verkligen aldrig vinna när det gäller att spela spel!


Just nu sitter jag och lyssnar på någon låt Johanna har lagt ut på sin blogg.

Rätt chiiiiiillig.


Men nu ska jag ner o booooorsta mina fula tänder hähä. 

Och sedan blir det film med Jakob, björnbjöderna 2!!!!:D


      

You are the right for me, I know that!<3

Av Emelie Nilsson - 29 oktober 2011 11:56

Kom hem från kolmården igår runt ca 7 tiden lr något sånt.

Jag o min lilla becka steg av vid monsteraset för att hon skulle hem o jag skulle träffa min fina pojkvän.

Och det va typ de japp...

Men vi åkte sedan hem till mig igår o så hämtade min kära moder oss i stan runt midnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatt.

Jag skulle egentligen ligga o sova för bolibompa hade slutat men de sket sig...


Och sen kommer vi till nu då, duschat ätit frukost och nu dataaan, eller datorn som man ska skriva egentligen ;3

Men detta va ett litet tråkigt inlägg för dagen, kommer förmodligen ett senare runt 9 eller nåt.

 

Min och beckas kära gorilla Naomi! 

Av Emelie Nilsson - 27 oktober 2011 18:00

Är på väg till Kolmården med klassen, vi ska hälsa på våran släkt.Är just nu i Söderköping. Så snart framme antagligen.Men eftersom jag just nu bloggar från mobilen så kommer det inte komma fler inlägg ikväll!Utan om ni vill ha fler så får ni checka in imorgon runt midnatt. Eftersom vi kommer hem imorgon och då kommer antagligen min pojk till mig med :') Har inte träffat han sen söndags så saknar han mkt...Men nu ska jsg fortsätta o lyssna på musik o kanske sova lite, höres imorgon mina kära läsare :*

Av Emelie Nilsson - 26 oktober 2011 16:44

         

Köpta på skokällan!


De bruna är assköna o jätte varma

och det är de svarta med, blir dock ca 180 med dem...

Ovido - Quiz & Flashcards