thelightangel

Alla inlägg under november 2011

Av Emelie Nilsson - 30 november 2011 21:01








Min kille gjorde mig lite smått rädd här, så där satt ja o började gråta i cam :c<3

och ja suger på printa D:

   

 

Av Emelie Nilsson - 30 november 2011 16:55

Hmmm, det jag alltid gör på morgonen i stort sätt är att klä på mig framför allt!
Sedan gå o kissa, busigt. Men nja, brukar sminka mig, sedan ta en macka och ett glas O´boy och lägga mig i soffan och halvsover där en stund...
Sen när klockan blir runt 7 så borstar jag tänderna.
Sen tar jag på mig skorna, jackan och kollar så jag har allt i väskan.

Sätter mig ner o väntar tills klockan blir ungefär 20 över, sen går jag till bussen! 

Av Emelie Nilsson - 29 november 2011 20:41






inte sängen, utan huvudgaveln

   
Av Emelie Nilsson - 29 november 2011 17:02

börjar med att göra sån hära 30 dagars grej igen så jag kan uppdatera oftare :)


Jag heter Emelie Nilsson och är 15 år och 11 månader. 

Fyller år på nyår klockan 23.26

Jag har 4 bröder vars 2 bor hemma här hos mamma.

Jag går på stagneliusskolan i samhälle beteendeskap SA11G.

Det var lite smått o gott om mig :D

Av Emelie Nilsson - 28 november 2011 22:21

Dag 1 - Lite om mig själv.

Dag 2 - Morgon rutiner
Dag 3 - En rolig kväll
Dag 4 - Det här stör mig
Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv
Dag 6 - 10 saker jag gillar
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Ett pinsamt minne
Dag 9 - Vad jag hade på mig idag
Dag 10 - Det här saknar jag, (kan vara djur, människa, vad som helst)
Dag 11 - Det här är jag dålig på
Dag 12 - Det här är jag bra på
Dag 13 - Det här har jag i min väska
Dag 14 - En sak jag ska göra innan jag blir 30 år
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Det här är jag beroende utav
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Det sjukaste jag har gjort
Dag 19 - Vilken sport jag tränar/tränat & åsikt
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med en dag, & varför
Dag 21 - Det här får mig att gråta
Dag 22 - Någon jag ser upp till
Dag 23 - Något som får mig att må bra
Dag 24 - Mina produkter jag använder
Dag 25 - Min favorit bild
Dag 26 - Mitt/mina syskon
Dag 27 - En hemlighet
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Mitt bästa köp
Dag 30 - Den här månaden
Av Emelie Nilsson - 27 november 2011 19:17

 

gullig tröja av gullig pojkvän. Han är min pingvin :3

Bara jag som tycker jag blivit myckeeeet smalare?


aja slänger in en bra låt 

Ovido - Quiz & Flashcards