thelightangel

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Gårdagens outfit!

Av Emelie Nilsson - 24 februari 2012 22:52

   

Strumpbyxor: Bikbok

Strumpor: mamis

Tröja: Gina tricot


Kom tänka på en sak.

Om man tittar på mina ben hur de ser ut nu till skillnad från förut så är de relativt smala, jävligt nöjd med min kropp nu faktiskt till skillnad från förut. SKönt o gymma med så ja får "bättre" former om man kan säga så?

Eftersom jag faktiskt har varit smal sen tjock o nu smal igen så har jag fett på kroppen jag inte ska ha som sticker ut om man säger så. Bara de försvinner så är jag nöjd med min kropp till 100%! Sen blir det att inte träna som nu och äta rätt eller kommer tjocka mig då och då he-he men inte för mkt! Ska försöka få den "perfekta" kroppen innan sommaren. Får se hur det går, bara jag inte rasar för mkt i vikt, men det tar musklerna upp sen igen i hope...

 


Funderar på o bli rödhårig igen, fast mer kastanjeröd som förut, osäker men sånt man märker!

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Nilsson - 10 april 2012 18:00

Både mor och vänner o pojken sa länken inte funkade så testar igen!   emeeelies.devote.se ...

Av Emelie Nilsson - 6 mars 2012 21:48

Inte direkt klar än, samma header som här men ska fixas o massa men här är den   emeeelies.devote.se emeeelies.devote.se emeeelies.devote.se ...

Av Emelie Nilsson - 5 mars 2012 21:40

Har skaffat ny blogg men länkar den lite senare när ja fixat den oså! Får nöja er med korta inlägg sålänge! :D ...

Av Emelie Nilsson - 4 mars 2012 19:55

Sitter och spelar bloons tower defens 5 på facebook, har näääästan gjort det hela dagen faktiskt, även om Jakob har varit här. Det är sjukt vad tidigt vi vaknade idag, redan vid halv 8 så vaknade vi o jag satte igång en film. Komedi såklart efterso...

Av Emelie Nilsson - 3 mars 2012 13:22

Nu blir det till att glo på oth säsong 9 episode 8! Ni kan se det på letmewatchthis.ch tryck på tv program och sen sök efter one three hill. Gladiglad. Men så ni väääääääääät, Jakob spelar cod o ja ska se oth. sen blir nog film o käka o sånt shit...

Ovido - Quiz & Flashcards