thelightangel

Alla inlägg under december 2011

Av Emelie Nilsson - 31 december 2011 17:28

Slut

och

början!

Och en liten Emelie på 16 år!=3  

Av Emelie Nilsson - 29 december 2011 14:33

Om exakt 2 dagar kl 23.26 så fyller jag 16 o de firas med fina människor!

Halvligger just nu i älsklingens säng medans han sover på mitt bröst, hmm nya kuddar?

Han är sjukt söt iaf :3


just idag har det inte hänt så mkt, så får se om ja bloggar senare lr icke!

Av Emelie Nilsson - 28 december 2011 04:27

Klockan är just nu 5 och mamma går snart upp, o ja har suttit o spelat alien swarm med älskipälski o albin o några randoms. Så lite ont i nacken o lite sådära smååått glader o pigg :D

Men ska sitta o glutta en film som ja kan somna till antagligen, o sedan idag blir det nog till att dra te mås o träffa min fina!

 

bild sen ja piercade tungan, svullen? Ohja!

Av Emelie Nilsson - 27 december 2011 21:16

eftersom det är jullov så har jag inte lust o blogga, utan jag ska se till att göra massa annat.

Men det märker man sen.

Jag har dock saknat att blogga, men vet inte vad jag ska blogga om.

Förut bloggade jag om min fritid men har inte lust med det längre, för känns inte som att det händer något spännande.

Och imorgon lägger ja antagligen ut fortsättningen från "30 dagar".


I söndags så kom min fina kille te mig, vi såg film o åt tacos o snackade me min bror alx o hjälpte mamma oså.

Sen igår så såg vi film hela dagen i stort sätt, spelade lite Alien swarm med tino mä.

Idag så åkte jag till stan o älskling åkte hem.

Jag var i stan med Josefine, Johanna och Mikaela, mina fina men saknade vänner!

Sen fick jag världens magvärk o drog hem, men nu känns det bättre.

Och nu ska ja spela lite alien swarm igen o lite ps2 höhö :3

Av Emelie Nilsson - 24 december 2011 21:20

Gick upp typ 10, käkade frukost, tvättade håret, fixade mitt hår, fixade mammas hår, sminkade mig, fixade naglarna, klädde på mig. Drog iväg te måmå o måfa, såg kalle anka o de, drack glögg. Åt mat och delade sedan ut julklapparna, öppnade julklapparna, fick ett par små söta öronhängen av linda, tomas, ronja o rasmus, ett Tomas Sabo armband av måmå o måfa, 300 kr av mor, 150 av jesper, sen märker man väl imorgon va man får av alx o av far.

Om mamma nu åker o hämtar dem?


Imörn kommer min fina kille hit, o vi ska keka tacoooooooos.

Älskar mitt lille tard<3

Av Emelie Nilsson - 23 december 2011 19:23

 

<3

 

Det bästa med dig är att du är du.

Finns verkligen ingen finare kille, du är allt jag behöver för att kunna stå.

Du är allt jag behöver för att kunna glömma mina hemska minnen.

Du är mitt allt, du är min värld.

Jag älskar dig, det bara är så!<3

Av Emelie Nilsson - 23 december 2011 16:28

Har städat rummet o möblerat om lite.

Kommer dock inga bilder för måste ladda systemkameran och oooorkar verkligen inte det!!


Imorrn ere julafton o drar ja te momo vid typ halv 3 o träffar mina små söta kusiner :3

sen blire antagligen massa annat som ja bloggar om imorgon


O på söndag så kommer min fina pöjk, men sen åker han igen antagligen :c


Sen händer inget spec på måndagen


På tisdagen blire stan med josse o johanna o kanske micka beror på om hon e me robin lr inte


på onsdagen händer ingät


inte torsdag heller


på fredag kommer antagligen min pöjk igen o hjälper te o städa o så


lördag är de nyår o ja fyller år hihi


söndag blire o käka bakismat


trevlig veckaaaaa :D


Av Emelie Nilsson - 22 december 2011 21:46

Gillar inte orignalet, så kör på remixen!

Ovido - Quiz & Flashcards